محل تبلیغات شما
مدیران موفق


۱- واضح کردن هدف (تمرکز بر هدف):

هدف نقطه شروع است و موفقیت به معنی دستیابی به هدف می‌باشد. بنابراین تمرکز بر هدف و واضح بودن دلیل کار، مهمترین ویژگی یک مدیر است. برعکس آن مدیری است که هدف نمی‌گذارد، صرفاً به اتفاقات واکنش نشان می‌دهد و وقایع بیرونی مسیر او را تعیین می‌کنند.

نشانه‌های اختلال یادگیری در کودکان

چگونه یک ازدواج موفق داشته باشیم؟

مشکلات دوران نامزدی

هدف ,ویژگی ,تمرکز ,نشان ,می‌دهد ,وقایع ,بر هدف ,تمرکز بر ,به اتفاقات ,صرفاً به ,اتفاقات واکنش

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گیتا وب علم آمـــــــــــــــــــــوز etudiants kingthillfansltim دفترچه تاملات و مکاشفات فیلم حقوقی اسناد روضه ها بهترین های اینستاگرام در زدگرام David's life